Nasze cele

Kultura korporacyjna LEDVANCE pomoże nam poszerzyć i pogłębić naszą wiedzę we wszystkich obszarach rynku oświetleniowego.

  • Umocnimy naszą pozycję lidera na rynku tradycyjnego oświetlenia.
  • Tego samego chcemy dokonać na rynku oświetlenia LED.
  • Rozszerzymy naszą ofertę w następujących segmentach:
    • Inteligentne oświetlenie LED: wykorzystujemy okazję do wzrostu
    • Oprawy oświetleniowe w branży handlowej: naszym atutem jest dostęp do rynków i bliskość klientów
    • Rozwiązania Smart Home: wspieramy klientów zainteresowanych wdrażaniem innych inteligentnych technologii
    • Rozpoczniemy i rozwiniemy sprzedaż elektroniczną jako dodatkowy kanał sprzedaży

Nasza wizja przyszłości

Nasza działalność pomoże nam zdefiniować na nowo rolę światła we współczesnym świecie w oparciu o następujące atuty:

  • Znane marki w ofercie: OSRAM, SYLVANIA (w USA)
  • Liczne produkty markowe (np. Radium, Lumilux)
  • Pozycja lidera na rynku
  • Znakomity dostęp do rynku
  • Wieloletnie relacje z klientami budowane wraz z czołowymi partnerami zajmującymi się dystrybucją (np. w segmencie "zrób to sam" czy hurtu elektrycznego)
  • Efektywna kosztowo, wysokojakościowa produkcja
  • Obszerna oferta lamp LED zawierająca innowacyjne produkty (np. SubstiTUBE)
  • Tradycyjne źródła światła do oświetlenia ogólnego: żarówki halogenowe, świetlówki kompaktowe i lampy wyładowcze
  • Nowy obszar działalności: oprawy oświetleniowe dla klientów branżowych i detalicznych, produkty Smart Home (łącznie z dotychczasowymi domowymi produktami LIGHTIFY)
  • Cenne dziedzictwo: prawie 100 lat doświadczenia, wiedzy i sukcesów w branży oświetleniowej