O firmie LEDVANCE

Strategiczna decyzja: biznes oświetleniowy pod jednym szyldem

Do tej pory działalność firmy OSRAM opierała się na dwóch głownych modelach biznesowych. Chcąc kontynuować rozwój w obu obszarach, władze spółki uznały, że należy się na nich wyraźniej skoncentrować. Dlatego doszło do podziału firmy OSRAM na dwa odrębne podmioty.

  • OSRAM — dopasowane do potrzeb technologie i rozwiązania oświetleniowe.
  • LEDVANCE — lampy, produkty Smart Home oraz oprawy oświetleniowe dla profesjonalistów i zwykłych użytkowników.

Jako samodzielna marka LEDVANCE może działać szybciej, sprawniej i bardziej elastycznie. Unikalny, zbudowany na wieloletniej tradycji profil firmy pozwoli nam w pełni wykorzystać nasz potencjał i iść do przodu, zachowując przy tym niezależność.



Kierownictwo LEDVANCE

Kierownictwo

Zarząd firmy LEDVANCE składa się z pięciu członków. Wszyscy członkowie zarządu, zanim dołączyli do LEDVANCE, pracowali na szczeblu kierowniczym w spółce OSRAM, przyczyniając się do jej sukcesów. Teraz dzielą się swoim doświadczeniem w nowej firmie.



Marka LEDVANCE

Nasza marka

LEDVANCE to zupełnie nowa marka w branży oświetleniowej. Ta działająca w 120 krajach firma powstała wskutek wydzielenia części spółki OSRAM związanej z produkcją lamp. Dowiedz się więcej o LEDVANCE.



Cele firmy LEDVANCE

Nasze cele

Nasza działalność pomoże nam zdefiniować na nowo rolę światła we współczesnym świecie, jak również poszerzyć i pogłębić wiedzę we wszystkich obszarach rynku oświetlenia ogólnego.



Strategia firmy LEDVANCE

Nasza strategia

Nasze działania strategiczne opierają się na trzech punktach: umacnianie fundamentów działalności firmy, inwestowanie w technologie przyszłości oraz rozwijanie nowych rynków.



Kultura korporacyjna LEDVANCE

Nasza kultura korporacyjna

W naszej firmie wspieramy kulturę korporacyjną. Chcemy, aby nasi pracownicy byli ambitni i pełni pasji. Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego zawsze dbamy o najwyższą jakość w ramach wszystkich procesów. Ponadto staramy się wyprzedzać trendy i zmienne wymagania klienta.